Informacje o Gminnym Ośrodku Kultury
im. Janusza Gniatkowskiego w Poraju
w języku łatwym do czytania – ETR (EASY TO READ)
Gminny Ośrodek Kultury im. Janusza Gniatkowskiego w Poraju, czyli w skrócie GOK znajduje się przy ulicy Piłsudskiego 14.

Tutaj znajduje się główny budynek GOK, w którym pracuje Dyrektor i inni pracownicy. To dworek, naprzeciw którego jest skwerek z pomnikiem Józefa Piłsudskiego oraz kino „Bajka”.
Budynek ma cztery wejścia.

Główne wejście znajduje się z boku budynku od strony ulicy Strażackiej. Niestety budynek nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach.

Te wejścia z przodu i z tyłu budynku prowadzą prosto do Galerii Sztuki. Są otwierane podczas wystaw.
GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ


Tutaj organizujemy wystawy, koncerty kameralne, wręczanie nagród.

To dodatkowe wejście prowadzi prosto do Izby Regionalnej, sali tanecznej oraz sali muzycznej.
IZBA REGIONALNA

W niej znajdują się przedmioty z dawnych lat, które mieszkańcy używali w życiu codziennym.
IZBA PAMIĘCI

W niej znajdują się przedmioty związane z kopalniami, w których na naszym terenie wydobywało się rudy żelaza. Są też tutaj przedmioty związane z koleją z dawnych lat.
DZIAŁALNOŚĆ
W GOK można malować, śpiewać, grać na instrumentach, tańczyć, grać w szachy.
NASZE PRACOWNIE
CERAMICZNA:

MUZYCZNA:

PLASTYCZNA:

Nasze pracownie, w których odbywają się zajęcia edukacyjne.

Na wszystkich drzwiach znajdują się tabliczki z napisami, co znajduje się w poszczególnych pomieszczeniach.
ZESPOŁY DZIAŁAJĄCE PRZY GOK
Przy GOK działają zespoły, które grają na instrumentach, śpiewają, tańczą. Występują podczas różnych uroczystości.
Jeśli chcesz zadzwonić – zadzwoń pod numer: 530 210 560 lub 34 314 55 48
Możesz też do nas napisać e-mail na adres:
Tekst do pobrania w wersji PDF







